A Woman||Princess to the King
Daughter||Sister||Wifey||Ayden's Mom
Faith, Hope & Love

RAMBUT GUGUR BERTOMPOK-TOMPOK?? JANGAN PANDANG RINGAN!!

by mr google
Maybe ramai yang tak perasan or tak ambil kisah tentang bahayanya perkara ni. Tapi kat cni, sy dengan seikhlas hatinya ingin mengingatkan pada uols semua, jangan pandang ringan! 

Kenapa? Because masalah kehilangan rambut di kepala (tompok-tompok) ni boleh merebak/berlaku dengan pantas dan lebih teruk lagi, boleh berjangkit dengan kawan uols.

FYI, Keguguran rambut jenis ini menyebabkan kebotakan yang berbentuk bulat atau lonjong pada bahagian atas kepala. Kulit kepala pada bahagian yang botak itu kelihatan berkilat.
by mr google
Dalam kes yang lebih serius, orang yang mengalami keguguran rambut ini akan kehilangan 50% daripada jumlah rambut dalam masa seminggu dan dalam masa 1 bulan, mereka akan menjadi botak. Rambut akan hilang selama-lamanya!
p/s: Rambut akan hilang selama-lamanya!
 Ada macam-macam faktor terjadinya masalah kebotakan seperti ini, tak kisahlah, jika uols rasa simptom-simptom keguguran rambut berbentuk bertompok-tompok hadir pada diri uols, misalnya kehilangan rambut dalam bentuk bertompok-tompok, sy sarankan cepat-cepatlah dapatkan bantuan pakar rambut profesional. ASAP! jangan tangguh-tangguh lagi. Kalau tak, sy just dapat bilang "hye hye bye bye" macam lagu mazlein. Gerenti uols akan botak selama-lamanya! I can assured u this. 

ohya, lupa nak gtau, masalah sebegini boleh dihadapi oleh setiap peringkat umur, tak kisah kanak-kanak, remaja, dewasa mahupun warga emas. So, kepada para penghidap tu, jangan malu! cepat-cepatlah dapatkan bantuan pakar rambut profesional. 

kat cni, sy sarankan uols dua pakar rambut yang pasti dapat bantu korang. Kecuali botak yang da permenant lah. Memang mahal lah, but sangat berbaloi daripada biar kepala uols botak kan. Please, KATAKAN TIDAK KEPADA RAMBUT BOTAK! terutamanya bagi kaum hawa ( yala, rambut tu
mahkota bagi wanita, BTW, untuk wanita bertudung, korang pun termasuk gak. Bukan 24/7 korang pakai tudung kan, ada masa-masa juga buka tudung. Malu gak if kepala botak depan suami or family kan). 

Bagi uols yang area sabah, saya syorkan Carryn. Ada dekat area Api-api centre Kota Kinabalu. Sebelah kanan uols bila ikut laluan pejalan kaki from PLAZA WAWASAN to CENTRE POINT mall. Alaa, dekat MAA tu. Payment around RM900(7 jenis ubat), + RM45/treatment session. Here, sy boleh assured uols, they can help u!

Untuk area-area lain, kalau tak jumpa Carynn, maka carilah Yun Nam Haircare. Sangat terkenal tu. 

so then, sampai cni ja lah entry kali ni. Ingat tau, lebih baik bertindak sebelum terlambat daripada menyesal di belakang hari. BOTAK!

If interested, uols check lah dulu by on9. 

YUN NAM HAIRCARE "kilik sini"
CARYN HAIR LOSS CENTRE~will be updated soon.


taraaa..daaa 
                                                                                                                                 

5 Just Comment Here:

Unknown said...

area mn dekat ape pleace g th

Nini Zayani said...

saya dah dua tahun kena mcm ni.. lastly refer pakar kulit..

Unknown said...

saya minta bagi alamat lengkap.saya mahu meminta rawatan rambut gugur

Ewan said...

So..lpas refer ape jadi.??ok ke x.?

Ewan said...

So..lpas refer ape jadi.??ok ke x.?

Post a Comment

comment here peeps. Will love reading it..thanks!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up