A Woman||Princess to the King
Daughter||Sister||Wifey||Ayden's Mom
Faith, Hope & Love

Rindu...Apa maknanya?

A quick update!
alohaaa uols hehehe

phewittt..wanna ask uols sumthin' ni, "pernah tak uols rasa rindu? Uols rasa apalah?"

tak kira lah rindu pada apa/siapa/dimana, asal perkataan rindu tu muncul dalam hati uols, pastinya macam-macam perkara akan muncul dan control diri uols kan kan kan? sy rasa macam tu lah, kenapalah perkataan "rindu" tu tak pernah lari kan dari kita. 

but, guess what.. "life is suck without it!!"

kenapa? because rindu itu anugerah dari Tuhan, but macam mana kita handle benda ni, itulah hasil yang akan kita dapat in the future. Our Lord bagi chance ma diri kita sendiri untuk mencipta cerita kehidupan tersendiri. Semuanya terpulang ngan diri kita ok?

pesan sy, janganlan korang terlalu leka dengan rindu n dibawa arus ke'mamai'an hehe. Handle it kindly/logically dan segala yang paling! (positive ways) ok?

As for me, tengah rindu ngan someone, jauh dipisahkan oleh daratan dan lautan because of work! mula-mula rasa sangat bosan, sia-sia, sedih, hilang semangat dan yang paling tak wajar bila terfikir nak cari lain, kira main kayu tiga lah hahaha... but thanks, somewhat i regained my logic! hehe, hidup tak selalunya indah dan pengorbanan tu harus ada dalam setiap perhubungan. 'Conclusion'nya cni bagi saya adalah:

perkataan rindu itu mengajar sy erti kedewasaan
perkataan rindu itu mengajar sy makna kesabarn 
perkataan rindu itu mengajar sy maksud kesetiaan
perkataan rindu itu mengajar sy kerapuhan/kekuatan hati dalam cinta
dan perkataan rindu itu mengajar sy untuk terus mencintai dia!

chewah!!!hahahah...tapi jujur, itulah yang sy rasa. So bertuahlah pada uols yang pernah rasa rindu dan berjaya melaluinya dengan baik~untuk mencipta satu cerita indah hari ini!
To have a great love story, 1st of all u must passed this test! 



0 Just Comment Here:

Post a Comment

comment here peeps. Will love reading it..thanks!! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

up